Vissza a konferencia weboldalára

recruiTECH 2024 - Regisztráció



Amennyiben korábban már használtad e-mail címed valamely rendezvényünk jegyvásárlása során, akkor e-mail címed megadását követően nincs szükség újra megadni adataidat, - egyből a felhasználói profilodba lépsz, ahol már csak a megfelelő jegyet kell kiválasztanod.


Helyszíni és online jegyek

A jegyvásárlás befejeztével kapni fogsz egy visszaigazoló emailt a rendszerünkből, valamint egy díjbekérőt a számlázz.hu rendszeréből.

A rendezvényre fizikai jegyet nem biztosítunk, a részvételed részleteit pedig az eseményt megelőző egy-két hétben fogjuk megküldeni emailben az office@dtcsolution.org címről. A belépési szabályok változtatásának jogát fenntartjuk, összhangban a mindenkor érvényes jogszabályokkal.

Amennyiben online formában fogod követni a rendezvényt, a recruiTECH napján, kezdés előtt nagyjából egy órával újra meg fogod kapni a csatlakozási linket, amit a jegyvásárláskor is megküldünk.



Kinek szól a szolgáltatói jegytípus?

HR szolgáltatók és beszállítók csak szolgáltatói jeggyel vehetnek részt a konferencián legfeljebb 5 fővel, melyből legfeljebb 3 helyszíni jegyet tudunk biztosítani. A szolgáltatói jegytípusra kuponos és csoportos kedvezményt nem tudunk biztosítani.



Mégsem tudsz részt venni a konferencián?

Tudjuk, hogy az élet néha közbeszól, így lehetőséged van átadni a megvásárolt jegyed díjmentesen valaki másnak. Amennyiben pedig nem tudsz eljönni, és másnak sem tudod átadni a jegyed, akkor az ÁSZF szerinti határidők figyelembe vételével tudod törölni a jegyvásárlást.



Elhoznád a csapatod is?

Minél többen, annál jobb - csoportos kedvezményünk 3 főtől elérhető, amit a rendszerünk automatikusan érvényesít is a jegyvásárláskor.



Kérdésed merült fel a vásárlás során?

Semmi probléma! Olvasd el a gyakori kérdések és válaszok gyűjteményét - ha pedig ott sem lelsz válaszra, írj nekünk az office@dtcsolution.org címre, mi pedig örömmel segítünk.